Kwaliteit
Onze ambitie is effectieve, efficiënte en veilige zorg te leveren en deze voortdurend te optimaliseren. We maken protocollen voor zorgprocessen, die zijn gebaseerd op criteria gesteld door het NHG én de geldende wetgeving. We werken volgens de bestaande richtlijnen, maar in ons streven zorg op maat te leveren nemen wij soms de ruimte om de richtlijnen juist los te laten om aan te kunnen sluiten bij de individuele situatie van de patiënt. Om op de hoogte te blijven van de laatste richtlijnen is elk teamlid actief bezig met onderwijs en nascholing. Wij zien onze deelname aan NHG-praktijkaccreditering als een belangrijke drijfveer om kwaliteit te bevorderen.
In onze praktijk verlenen we alle eerstelijns medische hulp en krijgt u advies over onderzoeken en behandelingen die zo weinig mogelijk ten koste gaan van het eigen risico. Ook is er extra aandacht voor klantvriendelijke openingstijden en zijn we de hele dag telefonisch bereikbaar.
Klik op een van de onderstaande onderwerpen voor meer informatie:
> NHG Praktijkaccreditatie
> Zorgkaart Nederland
> Patiënttevredenheid
> Klachtenprocedure